Megkaptuk a visszajelzést a Bosch-tól, elfogadták a nevezésünk, mégpedig 1-es rajtszámmal. Nomen est omen, ezek után kötelező nyerni :)
Minden kedet nehéz, most mégis van egy kis előnyünk tavalyhoz képest, mégpedig van egy tavalyi elektromobilunk. Mint ahogy a forma1-ben itt is szükség van újításra és apróbb változások is vannak. A bosch részéről kicserélrék a tavalyi hajtást. A II. elektromobilon PSB 18 Li-2 akkumulátoros ütvefurógép gondoskodott a hajtásról, a mostani versenyen egy PSR 18 Li-2 akkumulátoros fúrócsavarozó teszi majd ugyan ezt. Tavalyihoz hasonlóan 6 db ilyen furót biztosítanak nekünk, ennyivel lehet majd meghajtani az elektromobilt. Mivel alapvetően meg voltunk elégedve a tavalyi járművel, ezért van néhány dolog, amihez nem nagyon nyúlunk: váz, kormányzás, fékek, ülés. Ezek a részek fontosak, de ahhoz, hogy a versenyt megnyerjük a hajtásnak kell tökéletesen működnie, a legkevesebb veszteséggel. Ez a lelke minennek. Lehet szép a kasztni, lehet tökéletes kormányzás és fék, ha nem megbízható a hajtás. Idén erre kell majd sok-sok figyelmet szentelnünk.
Addig is néhány kép a tavalyi elektromobilunkról, amikor még a legelején jártunk:
A képek 2010 tavaszán készültek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.